Powered by Blogger.

PROJEK GILA BARU

>> Wednesday 24 February 2010

 Oleh:-KetuaPolis

KUALA LUMPUR 23 Feb. – Tentera Darat akan memperkukuhkan lagi ketombokan pasukan itu dengan mewujudkan Unit Helikopter Tempur sebagai memperlengkapkan sayap pertahanannya.
Panglima Tentera Darat, Jeneral Tan Sri Muhammad Ismail Jamaluddin berkata, permohonan telah dibuat di peringkat tertinggi Kementerian Pertahanan, tetapi keputusan pembelian helikopter tempur itu bergantung kepada peruntukan kerajaan.

"Tentera Darat telah membuat permohonan untuk mendapatkan aset itu dalam Rancangan Malaysia ke-10 (RMK-10), namun tertakluk kepada kemampuan kerajaan untuk memperolehi aset berkenaan,” katanya ketika sesi wawancara khas bersama media sempena ulang tahun ke-77 Tentera Darat di Kementerian Pertahanan di sini, hari ini.
 
note:-
kehkehkeh...woitttt enjin hilang lagi mahu ada projek ka...kali ni berapa billion pulak rasuah....opsss sori komisyen...kalau ikut mampu memang mampos la oi...kera...jaan mana ada duit...budak sekolah pun berambus setiap minggu...Projek Gempur Sampai Tekentut baru nak launching...ini tanda kere..jaan sudah bankrap tahap gaban.




!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
 !!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!

1 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER