Powered by Blogger.

Majlis fatwa tidak pernah haramkan bersih, betul ke Mashitah?

>> Wednesday 13 June 2012





Tak baik bhai cakap menipu, budak PASTI pun tahu hukum menipu neh, sebelum bercakap dinasihatkan terlebih dahulu buat resacrh jangan main sondol kan dah menipu seluruh rakyat malaysia.

Terkejut juga der, manusia berpangkat datuk dan doktor neh bercakap bohong, sanggup membohongi Pakatan rakyat malah umno jangan citer lah. memang sah-sah ahli2 nya memang bodo letor.

Nah keratan akhbar neh masih panas lagi, aku cilok kat akhbar perdana mstar hari neh. katanya majis fatwa tak pernah keluar fatwa haram. aku tak tahu dia nak menipu sapa, aku tak tahu dia nak memperbodohkan sapa, tapi aku tahu dia nak memperlembukan geng2 United Monkeys National Organization.

Kalau kau tak reseach betul memang dengan kau2 ataupun aku sekali juga turut dilembukan oleh menteri neh. baca bawah neh dulu. kita bongkarkan pembohongan umno.

Cukup jelas katanya, bahawa majlis yang bertanggungawab itu tak pernah mengeluarkan fatwa bahawa perhimpunan bersih 3.0 HARAM. Please percaya sebab apa? sebab yang bercakap neh adalah menteri, takkan menteri sanggup bohong beb, takkan orang islam umno menipu.

Baca bawah neh:-


Keratan atas neh aku cilok kat utusan melayu, akhbar yang cukup terkenal dengan propanganda umno, malah tak asing lagi akhbar pemfitnah nombor satu. Mashitah lupa sebelum keluar kenyataan hari neh nak baca kat utusan.

p/s: menipu terus menipu, umno tipu melayu

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER