Powered by Blogger.

Muhyiddin back up najib aishhh... sindir nampak.

>> Friday 18 May 2012

Mari kiter tengok jawapan bodek muhyiddin bila ditanya pasal debat antara Najib dengan Anwar Ibahim. Jawapan cukup mebanggakan jawapan terlalu bodek atau jawapan terlalu menyindir. bagi aku jawapan timbalan pm ni terlalu menyindir, kerana bukan kah muhyiddin tahu najib sedang diburu oleh international police? bukankah ini satu kebangaan beliau untuk menyandang kerusi nombor satu negara? tengok sini . bukankah setiap malam si muhyiddin tersenyum lebar dgn isu scorpene menlibatkan ketuanya?




Kalau takut berdebat jawab lah takut, islam itu agama hujah beb, tak payah nak konar-konar zaman IT ni, sahut jer cabaran siarkan secara live mana2 siaran UMNO. masa itu kamu ambil kesempatan memalukan Anwar Ibrahim sebagaimana Saberik Chik itu hari. rakyat nak tengok pemimpin mana betul mana yang kantoi?

Dalam media milik perdana BN sesedap kamu hentam dengan tohmahan yang begitu celaka dan langsung tak bagi peluang untuk menjawab, dan bila nak jawab tuduhan di pentas2 ceramah dikacau, dihalau, diprovok? malaysia ini negara demokrasi atau haram jaddah?<---versi najib

Dan bila ajak berdebat aishhh telur dah kedalam ker? jangan jadi badut wahai umno. rembat sini

p/s: Nasib baik rosmah tak bersuara, kalau tak, confirm Anwar demam.



0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER