Powered by Blogger.

Bila Lembu Pergi Bank

>> Monday 14 May 2012




Mungkin isu RM250juta Pusat Fidlot Nasional (NFC) dah tahap suam-suam kuku tapi hari ini digemparkan dengan pendedahan terbaru individu yang disyakki kononnya membocorkan maklumat kepada Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli.


Seorang bekas kerani Public Bank cawangan Jinjang, Johari Mphamad telah mengambil keputusan meletakkan jawatan setelah didakwa mengakses data peribadi milik pelanggan yang bernama Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail dan menyalurkan maklumat kepada Rafizi.


Tak kenal Salleh Ismail? kalau aku cakap Kak Jat sinsing lengan kenal tak? tu bini ku sayang beliau. Kalau xkenal gak, elok la  korang akan terus diperlembukan oleh Umno.


Isu kat sini kes ini sudah melibatkan Bank Negara apabila Johari telah disiasat di bawah Akta Bank Negara dan Institusi Kewangan (BAFIA) dan diminta melaporkan diri kepada Bank Negara.


Johari menerima surat daripada majikannya pada 24 April 2012 kerana didakwa melanggar tatacara disiplin tempat kerja berikutan satu aduan yang telah dibuat oleh Mohamad Salleh.


*Dulu Salleh ni kata beliau tak dendam dengan siapa-siapa. Tetapi sekarang kenapa libatkan Bank Negara? RM250juta duit rakyat. Bukan duit kamu.

Lanjut di SINI

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER