Powered by Blogger.

UKURKAN SATU MALAYSIA BERMULA DI ULU SELANGOR

>> Wednesday 21 April 2010

note:-
kehkehkeh...perhatian orang ulu selangor...bonus untul lu orang...hadiah untuk penduduk felda...mat bijan ada umum berita baik punya...berita lu orang banyak unutng...kahkahkah...ganyangkan bijan di hulu selangor...byahkan bijan bik mama di batang kali...ini kayu ukur pentadbiran bik mama...ini markah untuk agenda satu malaysia...buktikan wahai penduduk ulu selangor bahawa kamu benci israel sayangkan bik mama...kehkehkeh



HULU SELANGOR, 21 April — Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak secara terbuka mengakui pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor sekarang sebagai referendum terhadap pentadbirannya yang mula melaksanakan pembaharuan politik dan ekonomi.

“Orang kata pilihan raya kecil ini satu referendum...,” kata Najib dalam ucapan kempen sulungnya di pusat gerakan utama Barisan Nasional (BN) di Bukit Sentosa di sini malam ini.

Di akhir ucapannya, Najib yang juga Pengerusi Barisan Nasional (BN) berkata, undi pada Ahad ini merupakan petanda “sokongan terhadap hala tuju terhadap rancangan-rancangan baru” kerajaan.

Ini merupakan kehadiran pertama Najib sejak penamaan calon berlangsung. Ketika penamaan calon Najib berada di Amerika Syarikat.

1 comments:

Din Thursday, April 22, 2010  

AWAS Pakatan Rakyat!!! kenyataan Najib bahawa keputusan yang bakal diumumkan nanti di PRK Hulu Selangor sebagai satu referendum rakyat dan kayu ukur penerimaan seluruh rakyat Malaysia kepada dasar Model Ekonomi Baru seolah-olah mengesahkan bahawa BN akan menang selesa.

Jentera Kempen Pakatan Rakyat perlu lebih proaktif dalam usaha menjana kemenangan, teruskan InsyaAllah kita beroleh kemenangan.

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER