Powered by Blogger.

TEMUI PAKAR UNTUK KURUSKAN BADAN

>> Thursday 4 February 2010

Rosmah nasihat wanita jangan jatuhkan wanita lain

PAKAR SLIM WORK THE BIG BOS GIRL MAMA

MELAKA: Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor, menasihatkan kaum wanita dan anggota pertubuhan bukan kerajaan (NGO) agar tidak menjadikan wanita lain sebagai musuh terutama di tempat kerja.

note:-
tu dia perdana menteri besar kita berbicara...setelah selesai kes al-tantuya mari kita bersatu setelah saya nampak ramainya wanita menolak saya secara halus...awas dengan kentut saya...ini amaran pertama...cina baik,melayu baik,india baik...jom kerjakan big mama you are the big show

"Daripada kita cuba menjatuhi kaum wanita yang lain, eloklah kita menanam semangat membantu antara satu sama lain agar kita sama-sama mencapai kejayaan," katanya ketika berucap pada majlis ramah mesra bersama beberapa NGO wanita negeri Melaka di Ayer Keroh hari ini.

Rosmah berada di Melaka bagi mengiringi Datuk Seri Najib Razak dalam lawatan kerja sehari ke negeri ini.

note:-
tengok berita hairan menipu melaporkan berita tentang saya...sebenarnya najib mengiringi lawatan saya...semua dah tahu saya pm malaysia..segala rahsia najib dalam coli saya bersaiz 39B...oleh itu saya seru kepada semua wanita tolongan jangan percayakan akhbar menipu ni...dia cuba bermain lighter dengan saya.

Beliau berkata, wanita perlu bersatu dan mempunyai satu suara, satu misi dan satu visi bagi membantu menyahut cabaran abad ke-21.

"Apa yang penting, kita menerima satu sama lain, dan memberi sokongan serta galakan demi kejayaan bersama," katanya.

Rosmah berharap NGO wanita memperbanyakkan lagi program yang selari dengan hasrat kerajaan seperti memperkasakan jati diri serta mempertingkatkan ilmu dan kepakaran. - Bernama

note:-
ayuh kita bersatu menetang pemakan komisyen sukhoi,scorpene...suami saya bukan boleh percaya sangat tu...misi kita adalah melawan al-tantuya...visi kita tambahkan berat badan senang buli suami beb...apa yang penting di sini kta kerjasama mempertahankan saiful al-liwati kerana kita sepakat menjatuhkan karier anwar brahim dan kita angkat brahim ali sebagai pahlawan...saya berharap perbanyakkan lah fitnah,mengada-adakan citer yang bukan...supaya saya dan suami saya berkuasa...ayuh wanita semua kita izinkan suami kta mencari wanita dari mongolia kerana dia cantik,slim bukan malaysia macam tong deram.

3 comments:

Hang horatio Thursday, February 04, 2010  

semoga allah menunjukkan apa yang terbaik buat kamu..fitnah rosmah mmg bgs kan?fitnah anwar pula konspirasi umno kan?jgn lupa majoriti rakyat yg membentuk kerajaan sekarang walaupun senyap dan diam xbererti perjuangan PR masih relevan sehingga PRU13.insyallah.

Shahr Albatnani Thursday, February 04, 2010  

tolong add kan link pemuda tuan..TQ

Shahr Albatnani Thursday, February 04, 2010  

www.paspengkalanarang.blogspot.com

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER