Powered by Blogger.

CADANGAN DARI SEORANG YANG ANGGAP GUA BETUL2 KETUA POLIS

>> Thursday 25 February 2010

Oleh:KetuaPolis
Pagi2 gua buka facebook ...adalah seorang mamat ni add gua dalam facebook...kononnya nak jadi kawan online la...Sebelum gua respond gua terpandang satu message kat inbox gua...message dari mamat ni juga memberi cadangan kepada gua yang memang dia anggap gua betul2 ketua polis wakakaka...siap panggil gua tan sri lagi memang jaga budi bahasa  betul mamat ni...kehkehkeh

jeng..jeng..jeng selamat membaca

Tan sri saya ader cadangan untuk benteras mat rempit dan kes kecurian motor disamping dapat menaikkan mutu sukan bermotor cadangan saya ialah:-

Jika kita adakan litar lumba untuk mat rempit,tidak guna kerana mereka tidak suka berlumba di situ.Sebabnya mereka tidak dapat bermegah tatkala mempamerkan aksi itulah sebabnya kita sediakan litar lumba,tapi masih ader yg merempit dijalanan. 

Cadangan saya kita biarkan mereka berlumba setiap hujung minggu di dataran merdeka dengan kelolaan majlis sukan atau badan ngo.Disamping bawah penguasaan pdrm kenakan mereka bayaran rm 1 setiap kepala.

Dan kenakan syarat setiap kumpulan mat rempit yg datang mesti berdaftar dgn pdrm atau majlis sukan atau bdn ngo.

Dan bg kes kecurian motor pula tugaskan skuad sb intipan untuk melakukan intipan dan kemudian mengenalpasti mat rempit yg menjalankan kegiatan curi motort.Tetapi lakukan tangkapan di tempat lain bukan semasa acara di dataran merdeka diadakan.

Itu cuma cadangan saya saya hanya menjalankan kewajipan sebagai rakyat malaysia yg cintakan keamanan sekian terima kasih harap dibaca dan di terima seandainya dapat meringankan kerja pdrm.

dari seorang mamat pesbuk adnan sempit sempit
lu memang sempit la bro...kehkehkeh

!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
 !!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!

6 comments:

Anonymous,  Thursday, February 25, 2010  

kah..kah..kah, orangg macam ini kalu hang suruh dia pangkah PAS, kalau dia ahli umno pun, dia boleh pangkah PAS...

Unknown Thursday, February 25, 2010  

saiko punya pasal maaaa...wakakaka...mamat ni memang budak umno...gua dah selidik dah.

bijan Thursday, February 25, 2010  

kahk kahk macam ini punya org pun ada ke..ini musti umno punya..tapi apa pun cadangan dia nampak menarik,cuma intipan guna SB,,ana tak setuju...macam mana SB nak pantau..ADUN PR....???nanti adun BN susah maaaa...ha ha ha ha haha

bijan Thursday, February 25, 2010  

waaa gelak sekali..waaa waaa waaa sampai nangis...kahkkhak kahka kgha

amdang81 Thursday, February 25, 2010  

Kesian budak tuu.. ini memang betul-betul tertipu dengan dunia internet!

abu nu'man Thursday, February 25, 2010  

dia suruh pjgkan ke Ketua Polis Negara la tue.. niat murni tue.. jangan habis sampai situ aje.. sian kat budak tue.. bantulah dia dlm usaha menangani masalah mat rempit

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER