Powered by Blogger.

Mat Said mengamuk dua pelajar bakal menjadi mangsa

>> Sunday 3 June 2012

Berita bernama melaporkan bahawa Mb terengganu Mat Said dapat mengesan dua orang pelajar tajaan yayasan Terengganu menyertai Bersih 3.0 baru2 ini.

Yang menjadi kemarahan Mat Said oleh kerana pelajar tersebut ditaja oleh yayasan terengganu di bawah kerajaan negeri gtersebut.

Mungkin Mat Said dah lupa bahawa kerajaan adalah hak milik penuh dan kekal oleh BN atau keturunan beliau. 

Mat said dah lupa kerajaan itu adalah hak rakyat dan perhimpunan itu juga hak rakyat<---mudah jgn nak memeningkan kepala.



So apa kesalahan pelajar2 ni beb, berhimpun? kalau kesalahan kerana berhimpun, bukankah termaktub dalam perlembagaan Malaysia hal perhimpunan aman?<---search google kalau benak sangat. mana lebih besar undang2 mat said atau perlembagaan Malaysia?

Aku tak nampak dengan jelas apa bukti kukuh bahawa pelajar2 ini melakukkan kesalahan sehingga Mat Said nak ambil tindakkan tegas terhadap pelajar ini dan kemngkinnan biasiswa tajaan yayasan akan ditarik balik itu aku nampak, tak mustaghil beb.

p/s: pelajar oh pelajar dah tahu UMNO tengah menggila  babi, yang telampau berani upload gambar kat fb kenapa? kan kan kan kan.

2 comments:

merapu Sunday, June 03, 2012  

Hebat da lah pelajar tajaan,upload gambar g bersih, habis la weh, wat senyap2 suda, huhu

amen Sunday, June 03, 2012  

Berani kerana benar.. Takut kerana salah dan kalah

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER