Powered by Blogger.

Tak sampai hati aku nak kata umno bodoh

>> Tuesday 15 May 2012

Betul der, aku dah letih nak sebut perkataan "BODOH" kat umno bukan kerana rela hati tetapi perangai dan tingkah laku diorang memang nak suruh juga aku sebut perkataan itu.

So kalau aku sebut juga korang jangan marahkan aku sebaiknya korang marah dekat Tun Madey sebab dia yang kata mula2 bahawa ahli2 umno memang bodoh sebab itu tak membenarkan orang cerdik pandai menjadi ahli umno, dan sebab itu ramai doktor2 masuk PAS.<----hehehehhehe

Nah bukti salah satu kerja umno yang aku labelkan bodoh, atau sengaja mamat ni nak memalukkan umno? Dah terdesak sangat sehingga terlupa buat kerja bodoh, ermmm student plak tu


Hehehehe  dalam kerahan sebegitu hebat pun masih tak setanding ramainya BERSIH 3.0

Kalau mamat ni tak dedahkan dalam laman sosial facebook pun memang rakyat dah tahu, dah memang kerja umno mengerahkan pelajar2 ke perhimpunan beliau agar dilihat gah , umno juga mencipta akta AUKU. so pelajar berpolitik kepartian umno pun dikira kena AUKU, takkan auku untuk pakatan rakyat je kot.

p/s Patut najib rasa nak jumpa agong pun, makan, t shirt dan duit poket disediakan...kahkahkah dah terdesak tak mustahil perhimpunan umno yg ke67  dipenuhi bangla dan Myanmar.

aduhai umno2 tak habis buat lawak bodoh

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER