Powered by Blogger.

Naib pengerusi DAP gugur sebagai senator

>> Wednesday 9 May 2012

Lain orang lain ragam , lain kepala lain rambut. macam politik juga walaupun satu parti sekalipun tapi tidak patuh disiplin parti tak kira sapa kau kena.

Sebelum ni aku ulas skit dah Tunku aziz ni pasal kritikkan bersih 3.0 dalam facebook. tapi katanya itu pandangan peribadi, halooow bro kalau kau tu setakat penyokong bawahan macam kami tarak heran la. ini taraf kepimpinan, kau kentut dalam lift pun wartawam buat citer der  muka depan akhbar, tambah2 pimpinan PR.



Tunku Aziz perangai lebih kurang Ustaz Nasa mat isa mantan Timbalan presiden PAS juga ni ,dekat2 nak pilihanraya semakin buat perangai. sama kes sama bau kata2nya memang tak setuju dengan BERSIH. bagi aku kes tunku ringan kalau nak banding dgn Ustaz Nasa.

Bagi aku kalau mantan timbalan pas ni lagi hebat der, ada ke patut kata bersih jangan buat kat dataran kerana arahan mahkamah.weh weh weh semasa awak tu timbalan presiden pas BERSIH 1.0 ada join kan? Mahkamah tak bagi juga kan? provokasi gila2 juga kan? so kenapa turun padang juga?

Tak kira lah kau stuju atau tak stuju bagi aku rajim BN wajib tumbang dgn apa cara sekalipun. pastu nak terjun lubang najis sesama pun aku peduli apa. sini

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER