Powered by Blogger.

Kalau Tear Gas Datang 10 Meter Apa Macam?

>> Friday 11 May 2012


PETALING JAYA: Pihak media arus perdana terus menyembunyikan kisah mangsa tindakan agresif polis pada perhimpunan Bersih 3.0 meskipun seorang demi seorang mangsa tampil membuat pengakuan membongkar kezaliman pihak polis.

Kisah tragis tindakan agresif polis diceritakan oleh Pengedar Teh,  Lau Chee Sun, yang terkena tembakan canister gas pemedih mata dari jarak 10 meter sehingga mengakibatkan kecederaan di bahu kiri.

“Dalam keadaan sesak, tembakan dilepaskan dari bawah jambatan landasan kereta api. Saya melihat dua canister ke arah saya. Saya berjaya mengelak salah satu daripadanya.  Saya rasa pening dan mencari tempat berlindung.  Saya berjalan ke kedai mamak untuk menyelamatkan diri,” katanya.
Lanjut Di sini


0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER