Powered by Blogger.

Youtube, kenapo di deleted bidio seks?

>> Tuesday 5 April 2011

Analisis fitnah jahat


Adakah permainan Datuk T yang di taja oleh mamat mongolia hampir menemui jalan kesudahan dengan kemenangan kepada keadilan rakyat?

Adakah kerana bidio tu di edit tak menjadi dan bakal di keluarkan edition berlainan dengan nampak real bagi menyakinkan hati rakyat?

Hujah kantoi yang tak boleh bla:-

Apakah kerana kantoi pada minit yang ke 0.31-0.34 yang menyaksikan dua kelibat mirip Anwar keluar masuk bilik hotel sorang kurus sedang keluar dan sorang lagi dengan perut boroi sedang masuk?dan begitu copet amoi buko pakaian,nampak sangat edit bhai.

Di tambah hujah kuat dengan kekantoian pada minit yang ke 0.51-0.53 yang menyaksikan video di edit sehingga menjadikan kelibat mirip Anwar dan pengarah video mirip (datuk Eskay) seramai 4 orang?


Apakah tulisan berbahasa Thai yang tertera dalam video tersebut setelah dialih bahasa adalah menunjukkan nama sebuah jalan di bangkok. Phaholyothin Road Bangkok adalah nama jalan di mana terletaknya hotel yang kononnya dikatakan berlaku di sekitar Kuala Lumpur tetapi sebenarnya berlaku di Thailand. Lihat gambar di bawah dan klik gambar untuk pandangan lebih jelas klik edyesdotcom.


p/s
kalau nak menipu, biar yang menipu tu lobih cerdik dari orang yang keno tipu.kalau diri tu jahil jangan mengajak orang lain turut jahil samo.

moral of the story:-
kebenaran pasti menjelma.umno tunggu untuk di talkin...kahkahkah



0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER