Powered by Blogger.

POLIS UMNO,UMNO POLIS,BUKAN ADIK BERADIK KER

>> Friday 19 March 2010

note:-
kehkehkeh...ala itu biasa la..bunuh orang ...isap dadah...rompak hasil negara...apa lu nk takut...loyal ada...apa ada hal...macam tak biasa buat...kehkehkeh anak umno dibunuhnya...memang lu cari penyakit la bro...umno kan tuhan pembangunan...lu mana tempat tinggal...wa rasa lu punya tempat nanti tarak pembangunan...kahkahkah tapi tak apa...umno apa ada hal dengan mati-mati ni...janji masyukkkk maaaa... elok sangat lah tu...polis umno...umno polis...polis dan umno bukan adik beradik ker...bukan bangkai dengan gagak ker...bukan madey kutty dengan firaun ker...bukan najib itu sama rosmah sama itu mongolia lah...kahkahkah.

SHAH ALAM – Seorang bekas anggota polis mengaku tidak bersalah di Mahkamah Tinggi Shah Alam di sini hari ini atas tuduhan membunuh anak lelaki bekas Setiausaha UMNO Bahagian Klang, Shohimi Shafie dan pengasuhnya tujuh tahun lalu.

Mohd. Nahar Abu Bakar, 34, didakwa membunuh Muhammad Nurosama Shohimi, 2, dan Siti Rohana Baharom, 34, di rumah No. 19, Tingkat 5, Flat Cempaka, Bandar Baru Klang dekat sini pada pukul 1 tengah hari, 30 Disember 2003.

Pesuruhjaya Kehakiman, Mohd. Yazid Mustafa menetapkan perbicaraan kes itu selama dua minggu bermula 24 Mei ini. – Utusan

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER