Powered by Blogger.

BEKERJA UNTUK NAJIB ATAU RAKYAT

>> Thursday 4 March 2010

Oleh:KetuaPolis

note:
Lu polis harus ingat saper yang bayar gaji lu...jangan jadi bodoh kerana gaji tak seberapa...pakatan rakyat pun bayar gaji untuk lu...cina,india,tok imam,jkk,semua bayar gaji lu...jangan sampai gua menyumpah lu kena stroke...kehkehkeh...yela lu polis buat baik pun rakyat kutuk lu...sebab lu sudah sinonim dengan polis raja di malaysia yang sombong,berlagak,tidak mesra rakyat dan suka menibai...hakkkk ptuiiiiiiiiiiiiiiiihhh sohai lu...kehkehkeh

PULAU PINANG 4 Mac - Tindakan pihak polis menyoal siasat beberapa pemimpin Pakatan Rakyat Pulau Pinang berhubung kandungan ceramah mereka adalah satu taktik Umno dan Barisan Nasional untuk menjatuhkan dan merampas kerajaan negeri sebagaimana yang dilakukan di Perak.

Terbaru Ketua Menteri Lim Guan Eng, Ahli Dewan Negeri Sim Tze Tzin, ADUN Kebun Bunga Jason Ong dan ADUN Batu Uban S. Raveentharan akan disoalsiasat polis pada pukul 12 tengahari hari ini di Pejabat Ketua Menteri di tingkat 28 Komtar.

Sim ketika dihubungi Suara Keadilan berkata ceramah dan penerangan yang diberikan merupakan sebahagian daripada tugas asas sebagai wakil rakyat.

Kata beliau antara isu yang diterangkan kepada rakyat termasuklah isu semasa berhubung ekonomi dan politik termasuk perbicaraan Konspirasi II terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Kita yakin kita hanya menjalankan tugas sebagai wakil rakyat untuk memberi penjelasan yang betul kepada rakyat.

"Tindakan polis ini hanya satu bentuk tekanan yang dikenakan sebagaimana mereka lakukan kepada Sivarasa dan Salehuddin tempoh hari tetapi kita akan tabah melalui semua tekanan ini," tegas Sim.

Pada 23 Februari lalu Ahli Parlimen Subang R. Sivarasa dan Ahli Parlimen Kubang Kerian
Salehuddin Ayob disoalsiasat di bawah Akta Hasutan 1948 di bangunan Parlimen selama sejam oleh dua pegawai polis berhubung ceramah mereka di Seberang Jaya 7 Januari lalu.

Sim berkata pihak polis juga mahu menyiasat Jason ong kerana mengadakan majlis sambutan Tahun Baru Cina baru-baru ini.

"Inilah pertama kali dalam sejarah saya mendengar ada sambutan Tahun Baru Cina haram!," katanya sambil ketawa.-suarakeadilan

!!!...Cakap pakai AKAL,sebab lembu pun ada OTAK...!!!
!!!...Menembak apa saje yang terlintas di kepala otak
...!!!









1 comments:

Unknown Thursday, March 04, 2010  

gua masih tak berpuas hati...kenapa hilang posting ni tadi...ni gua copy dari email...kenapa boleh hilang

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER