Powered by Blogger.

BILA BERCAKARAN YANG UNTUNG ADALAH GEROMBOLAN

>> Tuesday 5 January 2010

kalimah-allah-pertembungan-mp-zul-khalid-berterusan"




Melihat orang yang bergelar mp sedang bergaduh ni letih la,orang yang paling cemas adalah golongan marhaen,pengundi2,penyokong2 yang taksub,peraih2 undi yang keluar masuk cerok2 kampung.Golongan macam ni yang bertungkus lumus memasrikan pemimpin PR menang bila ada sesuatu pilihanraya kecil samaada dun atau parlimen.

Ikutkan hati aku nak maki je si mamat dua orang ni (bahasa paling lembut ni).Letih layan mamat mp yang bermasaalah macam ni.Tiada disiplin,tak ber wala',ikut suka kepala bana dia jer.tak kira depan media ,blogger,main cakap,bergaduh ssama sendiri.


Sedarlah yb pr woi musuhmu saper,Motif utama pakatan rakyat untuk apa?untuk apa korang semua bergabung pas,pkr,dap kalau tak bersatu hati.Ingat rakyat yang menyokongmu woi.Mengangkat mu sapai jd mp....Nak tahu cerita sebenar layan kat bawah ni


PETALING JAYA, Jan 5 — Pertembungan pendirian kedua-dua ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu dari PKR dan Shah Alam PAS menerusi tulisan blog masing-masing berhubung polemik penggunaan kalimah “Allah” berterusan.

Ketika Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin sekali lagi mendesak Khalid meletakkan jawatan beliau dan keluar PAS, rakan sejawatannya dari PAS itu pula tidak menyerang  wakil rakyat PKR secara langsung tetapi terus mempertahankan pendirian beliau.

“Saya telah mengemukakan bukti dan fakta bagaimana tindak-tanduk YB Khalid bercanggah dengan arus perjuangan PAS.

“Malah sikap beliau adakalanya memalukan PAS dan kepimpinannya sendiri.
“Sebab itu saya sekali lagi menyeru YB Khalid supaya menimbang untuk keluar daripada PAS kerana saya berpendapat sikap dan tindak-tanduk beliau akan menghakis kepercayaan dan keyakinan umat Islam kepada perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS,” kata Zulkifli dalam tulisan blognya.

Malah kata Zulkifli, beliau berpendapat sikap dan tindak-tanduk Khalid lebih sesuai untuk beliau duduk bersama dengan DAP.

Read more

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER