Powered by Blogger.

CADANG LOGO BARU UNTUK BN

>> Monday 28 December 2009



 LOGO NI PUN CANTIK



                

          
                                                 ATAU INI


KOTA KINABALU, Dis 28 — Bekas Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Salleh Said Keruak mencadangankan agar Barisan Nasional (BN) merintis usaha penjenamaan semula termasuk memperkenalkan logo baru yang lebih menarik serta mempunyai ciri-ciri dan pengertian gagasan 1 Malaysia.

Dalam proses penjenamaan semula itu untuk mendekatkannya dengan hati rakyat, Barisan Nasional hanya perlu "dipasarkan" dengan singkatan BN saja, katanya dalam laman web beliau, www.keruak.com.

Salleh, yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Sabah, berkata  penjenamaan BN itu amat penting kerana dalam suasana politik sekarang, rakyat sudah mempunyai pilihan, iaitu satu komponen Barisan Nasional dan satu lagi  Pakatan Rakyat.

Untuk memastikan BN terus unggul dan relevan, beliau juga mencadangkan agar ia mewujudkan sistem keahlian secara terus.

"Menerusi kaedah baru ini, mereka yang komited atau minat dengan BN dan dasar serta pemimpinnya, tetapi tidak menyukai parti-parti komponen tertentu kerana terlalu banyak politiking, akan dapat terus bersama kita," kata Salleh.

Namun, katanya, cadangan itu memerlukan perincian lanjut dengan mengambil kira sistem dan perlembagaan dalam BN. — Bernama

note:-
tukar la,bagus juga dacing dh tua berkarat...!!!
orang muda tetap tendang ubn...!!!
tukar logo tapi acuan tahi sama jer...!!!
bau nya tetap busuk...!!!

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER