Powered by Blogger.

PR MENANG BAGAN PINANG

>> Tuesday 6 October 2009

BAGAN PINANG, 5 Okt - Ketua Dewan Ulamak PAS Pusat, Ustaz Harun Taib meletakkan keyakinan untuk PAS mencapai kemenangan dalam menghadapi Pilihanraya kecil di Dun Bagan pinang yang akan berlangsung tidak lama lagi.

Menurutnya, kesepakatan yang wujud antara komponen parti-parti dalam Pakatan Rakyat yang terdiri daripada PAS, PKR dan DAP.

Beliau yang juga Pesuruhjaya PAS Terengganu itu kini berada di Australia untuk mengadakan lawatan di sana berkata,

"Dalam Pilihanraya kecil di Bagan Pinang ini, kita yakin mencapai kemenangan dengan sokongan padu dari komponen parti-parti dalam Pakatan Rakyat yang terdiri daripada PAS, PKR dan DAP,

"Kita harapkan ahli-ahli UMNO memberikan undi mereka kepada PAS dalam Pilihanraya kecil ini, disamping mendapat undian dari pengundi-pengundi Pakatan Rakyat yang sedia ada," katanya ketika pemberita ketika dihubungi kelmarin.

Ketika ditanya tentang target kemenangan samaada berpihak kepada PAS atau BN dalam pilihanraya kecil ini, beliau yakin kemenangan bakal berpihak pada calon PAS.

"Kita meletakkan keyakinan kemenangan PAS dalam pilihan raya kecil di Dun Bagan pinang. Ini dilihat kepada perkembangan politik yang berlaku kebelakangan ini yang banyak berbelah pihak kepada Pakatan Rakyat," ujarnya yang dijadualkan pulang ke Malaysia dalam dua atau tiga hari lagi akan turun sama dalam siri kempen yang sedang berlangsung ini.

0 comments:

Post a Comment

Ikut suka kau la.janji jgn fitnah,spin atau auta.sebaik-baiknya FAKTA

Iklan lokasi D

BANTUAN ANDA DIPERLUKAN

BLOGGER

KOLEKSI Abang k

BLOGGER